7 Kebaikan Collagen Powder dicemburi wanita

WANITA DAN ‘AWET MUDA’

Wanita yang mementingkan kesihatan kulit serta kecantikan menyeluruh tubuh sudah pasti berusaha untuk kekal awet muda, betul?

Jadi untuk mempertahan keremajaan kulit yang anjal, elastik, sekata dan sebagainya sudah tentulah penjagaan tubuh badan harus bermula dari sekarang.

Jika anda ingin awet muda dari usia sebenar, pengambilan Collagean Powder boleh membantu anda atau paling tidak pun ia membantu melambatkan proses penuaan di mana setiap orang pasti melaluinya.

Bagaimana Collagen Powder dapat membantu anda? Tapi sebelum itu cuba lihat antara tanda-tanda penuaan kulit di bawah ini:

cantiksihatcorner blogspot com

*Sumber foto: cantiksihatcorner.blogspot.com

Haa…tentu kita semua ‘sedikit’ bimbang dengan tanda-tanda ini bukan?

“Aduhhh…

 

Umurku dah angka 3, tak lama lagi nak jadi angka 4…5 dan seterusnya.

 

Huurrmm..

Semoga usia panjang. Tapi aku nak lah tubuh yang sihat dan kuat walaupun sudah bertambah ‘usia’ nanti !”

Dan inilah antara usaha yang boleh anda mulakan hari ini. Dengan pengambilan Collagen Power, ini bermaksud anda membekalkan keperluan kolagen serta vitamin penting seperti vitamin C dan B yang meningkatkan sistem imun tubuh anda.

7 KEBAIKAN COLLAGEN POWDER 

1 Anti Penuaan

kesan-collagen-shaklee

*Sumber foto: pretty0blossom.com

  • Mengecilkan liang pori-pori
  • Menghilangkan kedutan dan garis-garis halus

2 Melembap

  • Melembapkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan gata-gatal pada wajah

kolagen terbaek

*Kredit foto: lyana-adam.blogspot.com

3 Mencerah

colagen-shaklee

*Kredit foto: maziahismail.com

  • Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan kulit tidak sekata

4 Menegang

  • Membantu menegangkan kulit dan menganjalkan payudara

5 Menyubur

rambut modified

Rambut sihat, lebat dan bersinar

  • Menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang serta tebal dan bersinar

6 Mengembalikan keanjalan

testi collagen shaklee cust syasya

Sumber foto: mamabusyra.blogspot.com

  • Menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut

7 Meningkatkan pergerakantulang

Tulang yang kuat dan tidak rapuh

  • Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang

Jadi, sempena bulan promosi CP pada bulan Disember ni dapatlah anda berpeluang menikmati penjimatan harga yang berbaloi-baloi ! Beli 6 dapat 1 lagi se….kotak CP! Hehe.

Bukan CP saja tau yang ditawarkan dengan harga promosi, ada ‘banyak’ lagi! Hehe.. Justeru itu, sekiranya anda rasa ingin ‘bertanya sesuatu’ berkaitan produk bolehlah hubungi SC pada bila-bila masa ye…

 

 

SMS / WA:

~ Midzrana Amirul ~

014 65 247 51

Leave a Reply